3

امروز مثل دیروز رفتم جلوی آینه و دوباره کسی را نیافتم...! شگفت زده شدم ،بیشتر از دفعات قبل...با خودم گفتم دقیقا کی بود که در حجم طاقت فرسای گذران زمان بالاخره تمام شدم...؟

گذران زمانی که تنها با حرکات عقربه های ساعت متوجهشان میشوم....!مگر نه اینکه برای نبود من،  امروز مثل دیروز بود ودیروز همان فردا؟؟؟؟

۱ موافق ۰ مخالف
امیدوارم که در این حجم طاقت فرسای گذران زمان یاد همان لحن دراماتیکی بیفتی که تو را هدف گرفته بود تا  اینگونه دیگر طاقت فرسا نباشد 😜😁 

به یادشم...

نوشته هات قشنگه منو یاد فرهاد انداخت این کیه از من چی میخواد اوون به من یا من به اون خیره شدم 

اتفاقا وقتی داشتم اینو مینوشتم به اون آهنگ فکر میکردم...

ععع چ جالب فک کنم تو موسیقی سلیقه مون یکی باشه 

چه خوب:)

اوهوم خیلی خوبه :) وقتی فهمیدم پینک فلوید میگوشی خیلی حال کردم یکی هم سن و سال خودم و عاشق راک 

:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
اندکی روزمرگی...
کمی از :
کتاب و ادبیات
موسیقی
سینما
و...
آخرین مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان